Sună
(022) 81 92 00 068 333 724
  1. Principală
  2. Blog
  3. Top 3 cele mai periculoase păreri greșite despre utilizarea anvelopelor de iarnă

Top 3 cele mai periculoase păreri greșite despre utilizarea anvelopelor de iarnă

Top 3 cele mai periculoase păreri greșite despre utilizarea anvelopelor de iarnă

Top 3 cele mai periculoase păreri greșite despre utilizarea anvelopelor de iarnă

  1. Am un SUV și, prin urmare, nu am nevoie de anvelope de iarnă.

Este cea mai periculoasă iluzie, deoarece intră în conflict cu legile fizicii. Da, capacitatea de trecere pe orice teren a unui automobil cu tracțiune integrală este, în mod implicit, mai mare decât cea a unui autoturism. Terenul înzăpezit, însă, devine un obstacol pentru orice maşină. Toţi ajung să fie la egal şi veţi avea nevoie de, cel puţin, anvelope pentru toate anotimpurile cu marcajul M-S („Zăpadă + Noroi”).

          2. Iarna, este suficient să instalezi o pereche de anvelope de iarnă pe puntea de antrenare, în timp ce anvelopele de vară pot sta și pe cealaltă punte.

În acest caz, manevrabilitatea mașinii va fi chiar mai proastă decât dacă aţi folosi iarna toate cele 4 roți de vară. Se interzice categoric să combinați anvelopele de iarnă și de vară pe aceeași mașină. Acest lucru crește considerabil riscul derapării la viraje și pierderea traiectoriei punții spate.

                3. Cu cât anvelopele sunt mai late, cu atât este mai confortabil să călătorești iarna.

Este clar pe ce se bazează acest mit - șoferul consideră că e logic un plasture de contact mai mare pe suprafața acoperită cu gheaţă să aibă un efect mai bun asupra siguranței și confortului. Dar, de fapt, efectul este invers - după cum arată testele, cu cât anvelopele sunt mai late, cu atât mașina deviază mai mult de pe traiectorie.

Fiţi atenţi pe drumul de iarnă! Nu economisiţi la procurarea anvelopelor de iarnă, folosiți-le sau utilizaţi anvelope pentru toate anotimpurile marcate cu semnul M + S.


Adaugă comentariu