Sună
(022) 81 92 00 068 333 724
  1. Principală
  2. Autoturisme
  3. Dunlop
  4. SPORT MAXX RT 2
  5. 255/45 R18

Anvelope Autoturisme Dunlop SPORT MAXX RT 2 255/45 R18, codul: ATD-671

Dunlop SPORT MAXX RT 2 255/45 R18

In limitele or. Chișinău - livrarea este gratuită. Costul livrării rapide este de 50 lei.

Aflați detalii la consultantul nostru

(022) 81 92 00 / 068-333-724

71 dB

Anvelope Autoturisme Dunlop SPORT MAXX RT 2 255/45 R18, codul: ATD-671

Producător: Dunlop

Denumirea modelului: SPORT MAXX RT 2

Anotimp: Vară

Tip transport: Autoturisme

Cod produs: ATD-671

Indice sarcină: 99 ( 775 kg )

Indice viteză: V ( 240 km/h )

Eficiența consumului de carburant: F

Eficienta consumului de carburant - Se clasifica de la A (consum redus) la G (consum ridicat). Clasa D nu se utilizeaza. Diferenta dintre clasele A si G este de 0,60 l la 100 de km.

Gradul de aderență pe carosabil umed: C

Gradul de aderenta pe carosabil umed - Se clasifica de la A (aderenta ridicata) la G (aderenta scazuta). Clasele D si G nu se utilizeaza. Distanta necesara opririi intre o anvelopa clasa A si una clasa F este de 18 metri.

Nivelul zgomotului la rulare: 71

Nivelul zgomotului la rulare - O linie-silentios, doua linii-moderat, trei linii-zgomotos. Valoarea numerica indica intensitatea zgomotului in decibeli. O diferenta de 3 db este perceputa dublu ca zgomot.

Țara producător: Concretizați la vânzător

Stoc: Mai puțin de 4, disponibile

3 149 MDL

Adaugă în coș
Dunlop Sport Maxx RT2 este o anvelopă ușoară UHP de mare viteză pentru mașini puternice. Abrevierea RT2 din nume indică faptul că această anvelopă este proiectată folosind Racing Technology. Deci, prin definiție, această anvelopă are cele mai mari proprietăți de viteză: manevrabilitate, maniabilitate, aderență la viteze de peste 300 km / h în unele dimensiuni standard. Există suficiente anvelope de gen tracking, însă Sport Maxx RT2 este unica în felul ei. De ce? Acest model a înlocuit modelul Sport Maxx RT, care la rândul său a câștigat, cândva faima legendară în rândul specialiștilor. A doua generație este și mai sportivă datorită benzii de rulare aplatizate comparativ cu prima generație. Răspunsul la direcție este și mai precis, conducerea pe asfalt umed este mai stabil. Banda de rulare asimetrică este responsabilă atât pentru o aderență excelentă, cât și pentru un drenaj eficient. Nervura centrală pronunțată oferă anvelopei stabilitate direcțională, rezistă la deformări în timpul suprasolicitării uriașe la viteză și la viraje. Remarcându-se, blocurile de umeri destul de masive cresc stabilitatea și controlabilitatea în viraje și accelerează frânarea. În același timp, ele sporesc rezistența anvelopei și proprietățile sale de frânare. Testele efectuate de TÜV SÜD și DEKRA au documentat superioritatea acestui model Dunlop față de alte anvelope UHP de mare viteză în ceea ce privește manevrabilitatea uscată și umedă, rezistența la acvaplanare și durabilitate. În rezumat, putem spune că Dunlop a oferit pasionaților de mașini un model care combină condusul de curse și practicitatea unei anvelope pentru fiecare zi. Dunlop Sport Maxx RT2 este conceput atât pentru autoturisme, cât și pentru SUV-uri.

In limitele or. Chișinău - livrarea este gratuită. Costul livrării rapide este de 50 lei.

Aflați detalii la consultantul nostru (022) 81 92 00 068-333-724

Produse asemănătoare

Anvelopa 255/45 R18 (UH Performance) Tigar
Tigar Ultra High Performance - anvelopă de vară de mare viteză pentru autoturisme. Această anvelopă are un indice de viteză Y, care permite dezvoltarea vitezei de până la 300 km/h. Designul acestui model include tehnologii și materiale create de Michelin, care oferă caracteristici tehnice înalte. Anvelopa este echipată cu o suprafață de rulare, pe care elementele sunt dispuse asimetric. Blocurile de umăr din exterior asigură stabilitate la viraje. Cele două nervuri longitudinale continue situate lângă ea asigură un comportament stabil în timpul deplasării rectilinii la viteze mari. Blocurile de umăr din interior asigură proprietăți de tracțiune și de cuplare în direcție longitudinală, adică la accelerare și frânare. Dimensiunile mărite ale petei de contact sunt asigurate de o configuraţie special selectată a benzii de rulare. Pe lângă faptul că se extinde, suprafața de contact mai capătă şi o formă aproape dreptunghiulară. Ca urmare, nu numai că a fost îmbunătățită aderența, ci și stabilitatea sub influența forțelor transversale de accelerare. Chiar și la viteză mare, anvelopa demonstrează o înclinație scăzută spre acvaplanare. Ea este asigurată de prezența a patru caneluri longitudinale de drenaj în partea centrală. Productivitatea acestora este suplimentar sporită de randamentul mare al canalelor transversale, care evacuează apa dincolo de suprafața de rulare. <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/9zFQyGWzLd8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Sfaturi - ajutor despre anvelope