(022) 81 92 00 068-333-724
  1. Principală
  2. SUV
  3. Michelin
  4. Pilot Alpin 5
  5. 245/40 R19

Anvelope SUV Michelin Pilot Alpin 5 245/40 R19, codul: ATMI-083

Michelin Pilot Alpin 5 245/40 R19

In limitele or. Chișinău - livrarea este gratuită. Costul livrării rapide este de 100 lei.

Aflați detalii la consultantul nostru

(022) 81 92 00 / 068-333-724 /

72 dB

Michelin Pilot Alpin 5 245/40 R19

Articul: 119554

Producător: Michelin

Denumirea modelului: Pilot Alpin 5

Anotimp: Iarnă

Tip transport: SUV

Cod produs: ATMI-083

Indice sarcină: 98 ( 750 kg )

Indice viteză: V ( 240 km/h )

Eficiența consumului de carburant: D

Eficienta consumului de carburant - Se clasifica de la A (consum redus) la G (consum ridicat). Clasa D nu se utilizeaza. Diferenta dintre clasele A si G este de 0,60 l la 100 de km.

Gradul de aderență pe carosabil umed: B

Gradul de aderenta pe carosabil umed - Se clasifica de la A (aderenta ridicata) la G (aderenta scazuta). Clasele D si G nu se utilizeaza. Distanta necesara opririi intre o anvelopa clasa A si una clasa F este de 18 metri.

Nivelul zgomotului la rulare: 72

Nivelul zgomotului la rulare - O linie-silentios, doua linii-moderat, trei linii-zgomotos. Valoarea numerica indica intensitatea zgomotului in decibeli. O diferenta de 3 db este perceputa dublu ca zgomot.

Țara producător: Uniunea Europeana

Stoc: Nu este în stoc

6 322 MDL

Michelin Pilot Alpin 5 suntanvelope de iarnă de clasa premium, produse de celebrul concern francez cu renume mondial Michelin. Acestea sunt cauciucuri de sport direcţionale pentru mașini robuste, proiectate pentru utilizare intensivă în cele mai reci luni ale anului. Anvelopele Michelin Pilot Alpin 5 se caracterizează prin: • stabilitatea controlului chiar și pe zăpadă foarte afânată • manevrabilitate excelentă în condiții uscate • frânare eficientă pe o suprafață umedă • confort pe parcursul deplasării și consumul optim de combustibil Anvelopele Michelin Pilot Alpin 5 din linia de modele au înlocuit generația anterioară, varianta elaborată în 2011 a anvelopei Pilot Alpin 4. Desenul asimetric al anvelopelor din generația trecută a cedat locul unui model direcțional simetric, mai potrivit pentru anvelopele de iarnă. Acest lucru a făcut posibilă îmbunătățirea proprietăților de aderență ale modelului Michelin Pilot Alpin 5 din generația a cincea în condiții umede și înzăpezite. Designul benzii de rulare Michelin Pilot Alpin 5 ajută la depășirea cu încredere a secțiunilor înzăpezite ale pistei, lucru pe care îl facilitează profilul negativ al anvelopei cu un număr mare de caneluri de drenaj.

In limitele or. Chișinău - livrarea este gratuită. Costul livrării rapide este de 100 lei.

Aflați detalii la consultantul nostru (022) 81 92 00 068-333-724 /

Produse asemănătoare

Anvelopa 245/40 R19 (UG Perf. 3) Goodyear iarna
Goodyear Ultragrip Performance GEN-1 - anvelopă de iarnă pentru autoturisme de clasa extra. Anvelopa de iarnă Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 este un model nou, care l-a înlocuit pe UltraGrip 8 Performance. Banda de rulare V-Tred a devenit mai efectivă și mai productivă pe drumurile de iarnă. În partea centrală a benzii de rulare a apărut un număr mare de blocuri. Respectiv, s-a schimbat numărul muchiilor de aderenţă, care, în combinație cu distanța mare dintre blocuri, au îmbunătățit semnificativ proprietățile de cuplare pe zăpadă. Blocurile sunt „asamblate" în grupuri din mai multe elemente, dispuse sub un unghi de înclinare semnificativ, formând astfel un design bine cunoscut în formă de V, prezent la un număr semnificativ nu numai de anvelope de vară, dar și de anvelope de iarnă de la Goodyear. Oferă anvelopelor o stabilitate excelentă a cursului, un comportament stabil și fiabil la viteze mari. Câteva mii de lamele 3D-BIS sunt atât de bune pe gheață, încât înlocuiesc complet crampoanele și mențin o bună controlabilitate şi la viteze mari. La frânare, blocurile măresc densitatea de contact cu drumul. Aceasta reduce semnificativ lungimea distanței de frânare, în special, pe suprafețele alunecoase. În zona umărului se conține un număr mare de blocuri transversale foarte lungi, a căror construcție rigidă practic nu este supusă deformării. În același timp, muchiile de cuplare formate de ele, în combinație cu lățimea considerabilă a canelurilor de drenare situate între ele, permit anvelopei să demonstreze o eficiență ridicată în timpul frânării și accelerării, în special, pe zăpadă. Banda de rulare a anvelopei conține mult mai multe caneluri de drenaj, marea majoritate fiind situată sub un unghi ascuțit și contrar sensului de deplasare. Totodată, lățimea lor și, implicit, adâncimea benzii de rulare au fost mărite simţitor. Combinația unor astfel de caracteristici constructive permite sistemului de drenare al acestei anvelope să facă față îndepărtării extrem de eficiente a maselor de zăpadă grele de pe pata de contact. La o adâncime reziduală a benzii de rulare de aproximativ 4 mm indicatorul de uzură dispare complet, semn că anvelopa nu mai este bună de exploatat în timpul iernii.
Anvelopa 245/40 R19 (UG Perf. 3) Goodyear iarna
Goodyear Ultragrip Performance GEN-1 - anvelopă de iarnă pentru autoturisme de clasa extra. Anvelopa de iarnă Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 este un model nou, care l-a înlocuit pe UltraGrip 8 Performance. Banda de rulare V-Tred a devenit mai efectivă și mai productivă pe drumurile de iarnă. În partea centrală a benzii de rulare a apărut un număr mare de blocuri. Respectiv, s-a schimbat numărul muchiilor de aderenţă, care, în combinație cu distanța mare dintre blocuri, au îmbunătățit semnificativ proprietățile de cuplare pe zăpadă. Blocurile sunt „asamblate" în grupuri din mai multe elemente, dispuse sub un unghi de înclinare semnificativ, formând astfel un design bine cunoscut în formă de V, prezent la un număr semnificativ nu numai de anvelope de vară, dar și de anvelope de iarnă de la Goodyear. Oferă anvelopelor o stabilitate excelentă a cursului, un comportament stabil și fiabil la viteze mari. Câteva mii de lamele 3D-BIS sunt atât de bune pe gheață, încât înlocuiesc complet crampoanele și mențin o bună controlabilitate şi la viteze mari. La frânare, blocurile măresc densitatea de contact cu drumul. Aceasta reduce semnificativ lungimea distanței de frânare, în special, pe suprafețele alunecoase. În zona umărului se conține un număr mare de blocuri transversale foarte lungi, a căror construcție rigidă practic nu este supusă deformării. În același timp, muchiile de cuplare formate de ele, în combinație cu lățimea considerabilă a canelurilor de drenare situate între ele, permit anvelopei să demonstreze o eficiență ridicată în timpul frânării și accelerării, în special, pe zăpadă. Banda de rulare a anvelopei conține mult mai multe caneluri de drenaj, marea majoritate fiind situată sub un unghi ascuțit și contrar sensului de deplasare. Totodată, lățimea lor și, implicit, adâncimea benzii de rulare au fost mărite simţitor. Combinația unor astfel de caracteristici constructive permite sistemului de drenare al acestei anvelope să facă față îndepărtării extrem de eficiente a maselor de zăpadă grele de pe pata de contact. La o adâncime reziduală a benzii de rulare de aproximativ 4 mm indicatorul de uzură dispare complet, semn că anvelopa nu mai este bună de exploatat în timpul iernii.
Sfaturi - ajutor despre anvelope